محل لوگو

فایل pdf هشتاد صفحه ای در رابطه با مدیریت صنعتی با عنوان تاثیر رضایت مندی مشتریان از خدمات بانکداری مجازی بر روی وفاداری آنها )با مطالعه موردی بانک سا


رضایت مشتریان از خدمات بانکداری الکترونیک ،موضوعی است که اخیرا در حوزه بانکداری الکترونیک مورد توجه بسیاری از بانکهای کشور قرار گرفته است . هدف از این پژوهش ، بررسی تاثیر رضایت از خدمات بانکداری الکترونیکی بر میزان وفاداری مشتریان، یا به عبارتی، تکرار مجدد استفاده از این خدمات در بانک سامان می باشد .در چند سال اخیر ، اینترنت و شبکه های محلی بعنوان یک بستر شبکه ارتباطی که قابلیت توزیع خدمات ، بعنوان بخشی از این شبکه ها شناخته می شود. بانکها نیز بخشی از سرویسهای بانکی خود را بمنظور در دسترس پذیری دائمی بر روی بستر اینترنت و شبکه های محلی در اختیار مشتریان قرار داده اند. فن آوری روبه گسترش اینترنت در کشور موجب شده است ، تا میزان استفاده مردم از خدمات برخط اینترنت از جمله بانکداری الکترونیکی توسعه یابد. در اینخصوص ، یک امر اساسی و مهم شناخت میزان کیفیت خدمات اینترنتی بانکها در استفاده مجدد مشتریان از این خدمات می باشد . بانکها ، تمام تلاش خود را بر این موضوع متمرکز کرده اند که بطور کامل و مداوم ، رضایت مشتریان خود را جلب نمایند که به نتیجه بسیار مهمی در این ارتباط که همان وفاداری یا استفاده دائمی از خدمات الکترونیکی آن بانک منجر شود. فهرست مطالب به صورت زیر است:

فصل اول : کلیات پژوهش
1 , 1 مقدمه
1.1 بیان مساله تحقیق
1.1 اهمیت موضوع
1.1.1 سابقه موضوع
1.1.1 جنبه جديد بودن و نوآوري در تحقیق
1.1 اهداف تحقیق
1.1.1 هدف کاربردي
1.1 فرضیات يا سوالات تحقیق
1.1 متغییرهاي تحقیق
8.1 روش تحقیق
1.8.1 ابزار جمع آوري اطلاعات
1.8.1 جامعه آماري
1.8.1 روشها و ابزار تجزيه و تحلیل دادهها
- 9.1 قلمرو تحقیق )در سه قالب قلمرو زمانی، مکانی وموضوعی نوشته شود
11.1 تعريف واژهها و اصطلاحات فنی و تخصصی )به صورت مفهومی و عملیاتی
11.1 خلاصه
فصل دوم : ادبیات موضوع و پیشینه پژوهش
1.1 مقدمه
1.1 رضايت مشتري
1.1.1 تعريف رضايت
1.1.1 اهمیت رضايت مشتري
1.1.1 عوامل موثر بر رضايت مشتري
1.1.1 نظريات مربوط به رضايت مشتري
1.1.1 رضايت الکترونیک
1.1 کیفیت خدمات
1.1.1 تعاريف کیفیت خدمات
1.1.1 مطالعات و ابعاد کیفیت خدمات
1.1.1 سنجش کیفیت خدمات
1.1.1 مقیاس هاي تدوين شده در زمینه کیفیت خدمات الکترونیک
1.1.1.1 مقیاس سروکوال
1.1.1.1 مقیاس وب کوال
1.1.1.1 مقیاس سروپرف
1.1.1 تعاريف بانکداري الکترونیک
1.1.1 تاريخچه بانکداري الکترونیک
1.1.1 شاخه هاي بانکداري الکترونیک
1.1.1 کانالهاي بانکداري الکترونیک
1.1.1.1 ماشین خودپرداز
1.1.1.1 ماشین هاي نقطه فروش
1.1.1.1 تلفن بانک
1.1.1.1 اينترنت بانک
1.1.1.1 موبايل بانک
1.1.1.1 بانکداري تلويزيونی
1.1.1 مزاياي بانکداري الکترونیک
1.1.1 بانکداري اينترنتی
1.1.1.1 تاريخچه بانکداري اينترنتی
1.1.1.1 پرداخت الکترونیک
1.1.1.1 اهمیت و جايگاه پرداخت الکترونیک
1.1.1.1 ويژگیهاي يک پرداخت الکترونیک مناسب
1.1.1 تعريف وفاداري در مشتري
1.1.1 رضايت يا وفاداري
1.1.1 وفاداري مصرف کننده چیست؟
1.1.1 ماهیت رويکرد رفتاري
1.1.1 پیامدهاي رضايت مشتري
1.1.1.1 شکايت مشتري
1.1 پیشینه پژوهش
1.1.1 پژوهشهاي خارجی
1.1.1 پژوهشهاي داخلی


مبلغ قابل پرداخت 45,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۰ مرداد ۱۴۰۰               تعداد بازدید : 98

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما