ﻫﺪف این پژوﻫﺶ در ﮔﺎم اول ﺑﺮرﺳﯽ ﻋﻮاﻣﻞ ﺗﺄﺛﯿﺮﮔﺬار ﺑﺮ ﺑﺮداﺷﺖ ﻣﺸﺘﺮي از ﮐﯿﻔﯿﺖ ﺧﺪﻣﺎت؛ و درگام دوم ﺑﺮرﺳﯽ ارﺗﺒﺎط ﻣﯿﺎن ﺑﺮداﺷﺖ از ﮐﯿﻔﯿﺖ ﺧﺪﻣﺎت و رﺿﺎﯾﺖ ﻣﺸﺘﺮي ﻣﯿﺒﺎﺷﺪ. ﺑﻬﺎﯾﻦ ﻣﻨﻈﻮر ﻣﺤﻘﻖ از ﻣﺪﻟﯽ ﺑﺮاﺳﺎس ﻣﻘﺎﻟﻬﺎي از ﻣﻮﮐﺶ ﮐﻮﻣﺎر ...
از عوامل مهم در زمان تصمیم گیری سرمایهگذاران بالقوه و بالفعل برای سرمایهگذاری در شرکت ها ارزیابی عملکرد شرکت های موردنظر است . این فرایند زمانی که اطلاعات بطور برابر در بازار توزیع نمی شود ، دشوارتر می گردد. نسبت های ارزش بازار به ارزش دفتری (M/B) و قیمت به سود هر سهم (P/E) ، ...
تعداد کمی از سازمانها به لزوم آماده ساختن خود برای رویارویی با بحران های احتمالی پی برده اند. به همین ترتیب برای مقابله با خطرات احتمالی سازوکارهای لازم را پیش بینی نکرده اند. این عدم توجه باعث از بین رفتن سازمانهای بیشتری شده است. بنابراین لازم است سازمانها همواره خود را ...
رضایت مشتریان از خدمات بانکداری الکترونیک ،موضوعی است که اخیرا در حوزه بانکداری الکترونیک مورد توجه بسیاری از بانکهای کشور قرار گرفته است . هدف از این پژوهش ، بررسی تاثیر رضایت از خدمات بانکداری الکترونیکی بر میزان وفاداری مشتریان، یا به عبارتی، تکرار مجدد استفاده از این ...
از ديدگاه کلان اقتصادي، بورس اوراق بهادار در فرآيند توسعه اقتصاد ملي از اهميت زيادي برخوردار است، به گونهاي که ميزان فعاليت و اهميت بورس اوراق بهادار با درجه توسعهيافتگي اقتصاد ملي رابطهاي همسو داردبا توجه به تحولاتی که در جهان امروز رخ داده است،کشورها و بویژه ...
اين تحقيق اهدافي را دنبال ميكند كه عبارتند از: بررسي نقش زير ساخت هاي لازم در پياده سازي سيستم اتوماسيون اداري(گردش مكانيزه مكاتبات)درمدارس شهرستان آستارا. براي دستيابي به اين اهداف چهار فرضيه مطرح كرديم كه عبارتند از: 1- فرهنگ سازمانی مناسب در اجراوپیاده سازی سیستم ...