ﻫﺪف این پژوﻫﺶ در ﮔﺎم اول ﺑﺮرﺳﯽ ﻋﻮاﻣﻞ ﺗﺄﺛﯿﺮﮔﺬار ﺑﺮ ﺑﺮداﺷﺖ ﻣﺸﺘﺮي از ﮐﯿﻔﯿﺖ ﺧﺪﻣﺎت؛ و درگام دوم ﺑﺮرﺳﯽ ارﺗﺒﺎط ﻣﯿﺎن ﺑﺮداﺷﺖ از ﮐﯿﻔﯿﺖ ﺧﺪﻣﺎت و رﺿﺎﯾﺖ ﻣﺸﺘﺮي ﻣﯿﺒﺎﺷﺪ. ﺑﻬﺎﯾﻦ ﻣﻨﻈﻮر ﻣﺤﻘﻖ از ﻣﺪﻟﯽ ﺑﺮاﺳﺎس ﻣﻘﺎﻟﻬﺎي از ﻣﻮﮐﺶ ﮐﻮﻣﺎر وﺗﺤﻘﯿﻘﺎت اﯾﺸﺎن در ﮐﺸﻮر ﻣﺎﻟﺰي و ﺑﺎ اﻓﺰودن ﯾﮏ ﻋﺎﻣﻞ ﺟﺪﯾﺪ ﺑﻪ ﻧﺎم »راﺣﺘﯽ« ﺑﺮ ﻋﻮاﻣﻞ و اﺑﻌﺎد ﭘﯿﺸﺘﺮ ﻣﺪل ﺳﺮوﮐﻮال، ﺑﻬﺮﻫﺠﺴﺘﻬﺎﺳﺖ؛ ﯾﻌﻨﯽ درﺟﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﺑﺎ اﻓﺰودن ﻋﺎﻣﻞ ﺷﺸﻢ، دﺳﺘﻬﺒﻨﺪي ﺗﺎزﻫﺎي از اﯾﻦ اﺑﻌﺎد ﺑﺪﺳﺘﺪادﻫﺸﺪ، ﮐﻪ ﻋﺒﺎرﺗﻨﺪاز ﻇﻮاﻫﺮ، ﻗﺎﺑﻠﯿﺘﺎﻃﻤﯿﻨﺎن، ﭘﺎﺳﺨﮕﻮﺑﻮدن، ﺧﺎﻃﺮﺟﻤﻊ ﺑﻮدن، ﻫﻤﺪﻟﯽ و راﺣﺘﯽ. در اﯾﻦ ﺗﺤﻘﯿﻖ اﺑﺘﺪا آﻣﺎر ﺗﻮﺻﯿﻔﯽ ﻣﺮﺑﻮط ﺑﻪ وﺿﻌﯿﺖ ﻣﺘﻐﯿﺮﻫﺎي ﺗﺤﻘﯿﻖ ﺑﺎ ﺑﮑﺎرﮔﯿﺮي ﺟﺪاول و ﻧﻤﻮدارﻫﺎ ﺑﻪ ﻧﻤﺎﯾﺶ ﮔﺬاﺷﺘه ﺸﺪه و در اداﻣﻪ ﺑﺮاي آزﻣﻮن ﻓﺮﺿﻬﺎ و آﻣﺎر اﺳﺘﻨﺒﺎﻃﯽ، از روﺷﻬﺎي آﻣﺎري و آزﻣﻮن-ﻫﺎي ﻣﺘﻔﺎوت ﺑﺎ اﺳﺘﻔﺎده از ﻧﺮم اﻓﺰارﻫﺎي SPSS وLisrel اﺳﺘﻔﺎده ﮕﺮدﯾﺪ، ﺑﺮاي آزﻣﻮن ﭘﺎﯾﺎﯾﯽ ﺳﻮاﻻت ﭘﺮﺳﺸﻨﺎﻣﻪ آزﻣﻮن آﻟﻔﺎي ﮐﺮوﻧﺒﺎخ ﺑه اﺟﺮا درآﻣﺪ؛ و دراداﻣﻪ از آزﻣﻮن ﺗﺤﻠﯿﻞ ﻋﺎﻣﻠﯽ اﮐﺘﺸﺎﻓﯽ، ﺗﺤﻠﯿﻞ ﻋﺎﻣﻠﯽ ﺗﺎﯾﯿﺪي ﻣﺮﺗﺒﻪ اول و ﻣﺮﺗﺒﻪ دوم ﺑﺮاي ﺑﺮرﺳﯽ ﭘﺎﯾﺎﯾﯽ و رواﯾﯽ ﺳﺎزﻫﻬﺎ، و از ﻣﻌﺎدﻻت ﺳﺎﺧﺘﺎري ﺑﺮاي آزﻣﻮن ﻓﺮﺿﻬﺎ و ﺳﺮاﻧﺠﺎم ﻧﯿﺰ از رﮔﺮﺳﯿﻮن ﭼﻨﺪﮔﺎﻧﻪ ﺑﺮاي ﺑﺮرﺳﯽ اوﻟﻮﯾﺖ ﺗﺎﺛﯿﺮﮔﺬاري اﺑﻌﺎد ﻣﺘﻐﯿﺮ ﻣﺴﺘﻘﻞ، ﺑﺮ ﻣﺘﻐﯿﺮ واﺑﺴﺘﻪ اﺳﺘﻔﺎده ﮕﺮدﯾﺪ. فهرست مطالب به صورت زیر می باشد:
فصل اول: طرح تحقیق
فصل دوم: مبانی نظری پیشینه پژوهش
فصل سوم: روش شناسی تحقیق
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده ها
فصل پنجم: نتیجه گیری و پیشنهادات
مبلغ قابل پرداخت 75,000 تومان