محل لوگو

فایل word دویست صفحه ای در رابطه با مدیریت دولتی با عنوان رهبری اخلاقی و رابطه آن با تعهد سازمانی کارکنان واحدهاي ستادي بانك ملی در شهر تهران


پژوهش حاضر به بررسی رابطه بین رهبری اخلاقی مدیران و تعهد سازمانی کارکنان واحدهای ستادی بانک ملي در شهر تهران پرداخته است . رهبری اخلاقی دارای ابعاد فرد اخلاقي و مدير اخلاقي می باشد و تعهد سازمانی دارای سه بعد تعهد عاطفی ، مستمر و هنجاری است . نمونه آماری مورد بررسی شامل 330 نفر بودند و توسط پرسشنامه ای متشکل از دو بخش مورد سنجش قرار گرفتند . جهت سنجش موضوع تحقیق ، پرسشنامه بومی سازی شده 10 سوالی رهبری اخلاقی براون و همكارانش و پرسشنامه استاندارد 18 سوالی می یر و آلن در طیف لیکرت ، به منظور جمع آوری اطلاعات بین پرسش شوندگان ارائه شد . سپس داده های جمع آوری شده پس از ورود در برنامه نرم افزاری SPSS توسط آزمون همبستگی ، آزمونهای مقایسه ای ، t مستقل ، تحليل واريانس ، فريدمن و كالموگروف ـ اسميرنوف مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفتند . نتایج آزمون همبستگی اسپیرمن نشان مي دهد كه بین دو متغیر رهبری اخلاقی و تعهد سازمانی رابطه معنادار و مستقیمی وجود دارد و همچنین نتایج آزمون دو جمله ای حاکی از آن است که سبک رهبری در بانک ملي منطبق بر سبک رهبری اخلاقی بوده و براساس نتیجه آزمون t تک نمونه ای ، تعهد سازمانی کارکنان آن بیشتر از حد متوسط است و درک شاخص های رهبری اخلاقی مدیران بين دو گروه كاركنان متاهل و مجرد بانك تفاوت معناداري را نشان مي دهد. فهرست ارایه مطالب به صورت زیر است:

فصل اول : كليات تحقيق

مقدمه

1-1- بیان مسئله

1-2- اهمیت و ضرورت تحقیق

1-3- اهداف تحقیق

1-4- سوال اصلی و سوالات فرعی تحقیق

1-5- فرضیه های تحقیق

1- 6- تعریف واژه ها و اصطلاحات تخصصی تحقیق

فصل دوم : ادبيات تحقيق

مقدمه

2- 1- مبانی نظری تحقیق

2-1-1- رهبری اخلاقی

2-1-1-1- تعريف و مفهوم رهبری

2-1-1-2- سیر تحول تئوری های رهبری

2-1-1-3- تعریف رهبری اخلاقی

2-1-1-4- ویژگی های رهبری اخلاقی

2-1-1-5- ابعاد رهبری اخلاقی

2-1-1-6- ضرورت رهبری اخلاقی

2-1-1-7- سبک های رهبری اخلاقی

2-1-1-8- دیدگاه های رهبري اخلاقی

2-1-1-9- نتایج و پيامد هاي رهبری اخلاقی در سازمان

2-1-1- 10- تئوری یادگیری اجتماعی رهبری اخلاقی

2-1-2- تعهد سازمانی

2-1-2-1- تعریف و مفهوم تعهد

2-1-2-2- انواع تعهد

2-1-2-3- مفهوم و تعریف تعهد سازمانی

2-1-2-4- تعهد سازمانی و ضرورت توجه به آن

2-1-2-5- دیدگاه هاي مختلف در خصوص تعهد سازمانی

2-1-2-6- تعهد سازمانی مفهوم یک بعدی یا چند بعدی

2-1-2-7- دیدگاه هایی در مورد کانون های تعهد سازمانی

2-1-2-8- عوامل مؤثر بر تعهد سازمانی

2-1-2-9- نتایج و پيامدهاي تعهد سازمانی

2-1-2-10- دو نظر کلی درباره تعهد سازمانی

2-2- پیشینه تحقیق

2-2-1- تحقیقات داخلی

2-2-2- تحقیقات خارجی

2-3- مدل مفهومی تحقیق

فصل سوم : روش شناسي تحقيق

مقدمه

3-1- روش تحقيق

3-2- متغیرهای تحقیق

3-3- روش هاي جمع‌آوري اطلاعات

3-4- روايي و پايايي پرسشنامه

3-5- جامعه و نمونه آماری

3-5-1- جامعه آماری

3-5-2- نمونه آماری و روش محاسبه حجم نمونه

3-5-3- روش نمونه گيري

3-5-4- تعیین حجم نمونه

3-5-5- جامعه نمونه

3-6- روش های تجزیه و تحلیل اطلاعات

فصل چهارم : تجزيه و تحليل داده ها

مقدمه

4-1- توصيف داده ها

4-1-1- توصيف متغيرهاي جمعيت شناختي

4-1-2- توصيف متغير رهبري اخلاقي

4-1-3- توصيف متغير تعهد سازماني

4-2 - آماراستنباطي

4-2-1- آزمون نرمال بودن جامعه آماري

4-2-2- آزمون فرضيه هاي تحقيق

4-2-3- بررسی ارتباط بین عوامل جمعیت شناختی با متغیرهای مورد بررسی تحقیق

4-2-4- بررسي وجود سبك رهبري اخلاقي در واحد های ستادی بانك ملي در شهر تهران

4-2-5- بررسي سطح تعهد سازماني کارکنان ستادی در بانك ملی در شهر تهران

4-2-6- اولويت بندي ابعاد تعهدسازماني کارکنان واحد های ستادی بانك ملی در شهر تهران

4-2-7- اولويت بندي ابعاد رهبری اخلاقی مدیران واحد های ستادی بانك ملی در شهر تهران

فصل پنجم : نتيجه گيري و پيشنهادات

مقدمه.

5-1- بحث و نتیجه گیری

5-2- ارائه پيشنهادات

5 - 2- 2 - پیشنهاداتی برای پژوهش های آیندها

5-3- محدوديت هاي تحقیق

الف ) منابع فارسی

ب ) منابع انگلیسی

پيوست ها


مبلغ قابل پرداخت 110,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۲ مرداد ۱۴۰۰               تعداد بازدید : 172

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما