بازاریابی اجتماعی نوعی فرآیند اجتماعی و مدیریتی است که بدان وسیله، افراد و گروهها میتوانند از طریق تولید، ایجاد و مبادله محصولات و ارزشها با دیگران، نیازها و خواستههای خود را برآورده سازند بازاریابی اجتماعی حوزه و قلمرو علم جدیدی است که میکوشد با استفاده از فنون بازاریابی تجاری، اهداف و مقاصد اجتماعی و دینی را تحقق بخشد. رسالت اصلی بازاریابی اجتماعی، تأثیرگذاری بر رفتارهای اجتماعی و انسانی جامعه است. تأکید بازاریابی اجتماعی تنها ارضاء نیازها و خواستههای افراد اجتماع از طریق فرآیند مبادله و داد و ستد نیست؛ بلکه هدف و مقصد والاتری دارد و آن تأثیرگذاری بر اعمال و رفتار افراد در جامعه است.در واقع تمایل سازمانها و دولتها برای ایجاد تغییرات رفتاری مثبت، آنها را متوجه بازاریابی اجتماعی کرده است. رویکرد بازاریابی اجتماعی، فرآیندی است که اصول و فنون بازاریابی تجاری را برای ایجاد، انتقال و بیان ارزشها به منظور تأثیرگذاری بر کنشها و رفتارهای مخاطبِ هدف به کار میبرد که به نفع جامعه و نیز مخاطب هدف است............ فهرست ارایه مطالب به صورت زیر است:
2-1-مقدمه
2-2- بازار یابی و بازاریابی اجتماعی
2-2-1- تعریف و مفهوم بازاریابی
2-2-2- عوامل موثر بر بازاريابي
2-2-3- فرایند بازاریابی
2-2-4- مفاهیم اصلی بازاریابی
2-2-4-1- نیاز، خواسته و تقاضای مشتری
2-2-4-2- داد و ستد و ارتباطات
2-2-4-3- بازارها
2-2-5- اهداف بازاریابی
2-2- 6- بازاریابی اجتماعی
2-2-6- 1- سیر تحولات بازاریابی اجتماعی
2-2-6-2- تعریف بازاریابی اجتماعی
2-2-6-3-جایگاه بازاریابی اجتماعی
2-2-6-4- مفهوم بازاریابی اجتماعی
2-2-6-5- ماهیت بازاریابی اجتماعی
2-2-6-6- ابعاد بازاریابی اجتماعی
2-2-6-7- مفاهیم کلیدی دیدگاه بازاریابی اجتماعی
2-2-6-9- تفاوت بازاریابی تجاری و بازاریابی اجتماعی
2-2-6- 10- ده نكته كليدي در بازاريابي اجتماعي
2-2-6-11- بازاریابی اجتماعی راهبردی
2-2-6-12- آمیخته بازاریابی اجتماعی
2-2-6-13- نیروی پنج گانه مدل بازاریابی اجتماعی
2-2-6-14- مراحل انجام یک بازاریابی اجتماعی
2-2-6-15- مدل های بازاریابی اجتماعی
2-3- بیشینه تحقیقات انجام شده
2-3-1 تحقیقات خارجی
2-3-2- تحقیقات داخلی
فهرست منابع و مأخذ
منابع فارسي
منابع انگلیسی
مبلغ قابل پرداخت 50,000 تومان