این محصول شامل یک فایل پاوپونیت در رابطه با استراتژی در عمل مربوط بهمديريت استراتژيك می باشد که شامل 60 اسلاید است. خلاصه ای از آنچه که در این اثر وجود دارد به صورت زیر است:
بيش از ۹۰ درصد از استراتژي ها باشكست مواجه مي شوند و ازدستيابي به اهداف اساسي خود بازمي مانند. بيش از 70 درصد علت شكست استراتژي ها در مرحله پياده سازي آنها نهفته است. دو دليل عمده براي اين مشكل اساسي وجود دارد: .1اول اينكه سازمانهامعمولاً با قابليتهاي مديريتي اداره مي شوند . حال آنكه پياده سازي استراتژي بيش از آنكه نيازمند مديريت باشد نيازمندراهبري است. .2دليل دوم اين امرشكافي است كه بين لايه استراتژيك (راهبري) و لايه عملياتي (مديريتي) سازمانهاوجود دارد................... فهرست ارایه مطالب به صورت زیر است:
استراتژی در عمل
انواع مدل هاي فرآيند مديريت استراتژيك
الگوی جامع مدیریت استراتژیک
انواع استراتژی
استزاتژی اصلی
استراتژی فرعی
استراتژي هاي تدافعي ( 1 )
استراتژي هاي تدافعي ( 2 )
نمونه هايي از استراتژي تدافعي
استراتژيهاي گوناگون : تعريف و نمونه
ماتريس SWOT
ماتريس استراتژي اصلي (GSM)
گرایش های استراتژیکی در گونه های مختلف استراتژی
استراتژی های برخورد با دولت
استراتژي كارگر(strategyLaborer)
استراتژي ارزش افزوده(Value – Added Strategy)
استراتژي فصلي (Seasonal Strategy)
استراتژي صادرات مجدد(Re – export Strategy)
استراتژيهاي بزرگ و اصلي (Grand Strategy)
ارتباط استراتژيهای اصلی و فرعی
استراتژي بر اساس اطلاعات و اطمينان محيطي
استراتژيها يا راهبردهاي رقابتي(Competitive Strategies)
راهبردهاي انطباقي(adaptive model)
انواع راهبردهاي انطباقي
منابع
مبلغ قابل پرداخت 36,000 تومان